Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker at returnere et produkt, bedes du benytte vores returportal her , hvor du vælger hvilke varer, der skal returneres. Herefter vil du modtage en returlabel pr. mail, som printes og sættes på pakken. Pakken afleveres ved nærmeste GLS pakkeshop. 

 

Hvilke lande sender I til?

Vi sender til hele verden. Vær dog opmærksom på, at fragtpriserne kan ændre sig afhængigt af, hvor din pakke skal sendes hen. 

 

Hvem sender I med?

Vi bruger GLS i DK Og UPS til resten af verden.

 

Hvad er jeres leveringspriser?

Vi tilbyder fri fragt i hele Danmark ved køb for over kr. 499,- 

Ellers er prisen kr. 39,- for fragt

 

Hvornår kan jeg forvente at få min pakke?

Vi bestræber os på at du har din pakke indenfor 1-3 hverdage 

 

Hvor er min ordre?

Når din ordre er pakket og har forladt vores lager, vil du modtage et track and trace nummer via den e-mail, du har tilknyttet din ordre. Brug nummeret til at spore din ordre ved at klikke her 

 

Hvordan ændre/annullerer jeg et køb?

Kontakt os hurtigst muligt på customerservice@kronstadt.dk – husk at oplyse os dit ordrenummer.

  

Hvad hvis en af de varer jeg bestiller viser sig at være udsolgt? 

Hvis det viser sig at varen er udsolgt selvom du har bestilt den, vil der være en seddel i pakken, hvorpå det fremgår at varen alligevel ikke var på lager, så husk at tjekke alle papirerne i din pakke, hvis du mangler noget. Vi trækker ikke pengene for den manglede varer. 

 

Hvor længe går der før jeg får mine penge tilbage, efter jeg har returneret en vare?

Når du har udfyldt og sendt formularen på vores returportal, og vi har modtaget din pakke, får du en kreditnota, når vi har behandlet din retur. Herefter går der 3-5 hverdage, før pengene er på det kort som du betalte med. Vi behandler som udgangspunkt returordrer hver mandag og fredag, men i travle perioder kan der forekomme længere behandlingstid. 

 

Reklamation

Send en mail til customerservice@kronstadt.dk, oplys ordrenummer og fortæl hvad fejlen er. Husk gerne at vedhæfte billeder som dokumentation.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke kan finde en størrelse på webshoppen?

Kontakt os på customerservice@kronstadt.dk og vi svarer hurtigst om hvornår, vi eventuelt får varen på lager igen.

 

Jeg har købt varen ved en forhandler. Kan jeg returnere den hos jer?

Det er altid ved forhandleren du skal henvende dig. Vi tager os af de varer som bliver købt på vores webshop.

 

Jeg har købt varen på webshoppen. Kan jeg returnere den hos jeres forhandlere?

Du skal altid henvende dig til os, hvis du har købt varen på vores webshop.